Subject: Uus: TAOTLUS Viimsi Hoburaua sidetrassiehitus liiklusvälise tegevuse loa jaoks
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sat, 28 Dec 2024 12:16:31 +0200

Tere

Lisatud taotlus Viimsi Hoburaua sidetrassiehituse liiklusvälise tegevuse
loa jaoks.

*	Lisatud garantiikiri

*	Lisatud ka projekt - Transpordiameti projekti kooskõlastus: Meie
10.11.2024 nr 7.1-2/24/2157-10

*	Ja liiklusskeem, mis on saadetud ka eraldi e-mailiga
kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega,

Heigo Soppe | +372 58 600 600 |

Baurent Infra OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.